Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No já nevím, ale můj absolutně nejmíň oblíbený hráč je Sáček. Dopředu nic a dozadu je to vždy nejméně za žlutou i když to není nutné.

0 0
možnosti
MB

R^ vidím to stejně. Naštěstí už není u týmu trenér Jílek, jehož komenty po zápase mě dováděly k šílenství, tzn. hráli jsme dobře, vidím progres atd. A co se týká zranění - sama jsem bývalá gymnastka - věčné natržení svalu některého z hráčů vypovídá spíš o posilování než o důležitém protahování a zpružnění svalstva. Zraněných má Sparta opravdu moc každý rok.:-)

1 0
možnosti
MP

Napsal jste to rozumněR^. Já být Sparťan, tak bych výhru nad Zbrojovkou, která se přeci jen dva roky plácala v druhé lize, postoupila jen díky administrativnímu zásahu a v přípravě padla s Blanskem a Líšní, také moc nepřeceňoval :-). Ale vypadáte určitě líp než na začátku minulé sezony.

1 0
možnosti

Klídek, bylo prostě vedro, no tak co by tam pak zbytečně lítali...;-D

1 0
možnosti
PH

P18e25t98r 46H64o93r66k63ý

24. 8. 2020 10:55

Tak počkáme až nebude:-):-):-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 131
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 856x
Vypsat se ze všeho. Posadit se, popřemýšlet, zformulovat a psát,psát,psát!

Seznam rubrik