Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Jako téměř vždy karma, ačkoliv Sparťan nejsem ani náhodou. U toho ofsajdu si teda nejsem moc jistý, ale asi to bude tím, že dost dobře neznám pravidla. Co znamená vrátit se za míč(tak to komentovali na O2TV)? Nohama, částí těla, kterou lze dát regurélně gól? A stačí za míč, nebo jen na úroveň míče?

0 0
možnosti
PH

P73e32t27r 12H98o14r94k14ý

22. 9. 2020 1:41

Přiznám se, že současná pravidla také moc neznám a komenty O2 klíčuji velmi nesnadno. V dobách, kdy jsem hrával fotbal já, mi přišlo všechno takové jasnější:-):-):-):-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
MP

Nemáte pravdu. Slavie, Sparta a Plzeň prostě ostatní převyšují, útočí, drží míč, jsou častěji ve vápně soupeře, obrana neví, jak je zastavit, tak je na ně prostě víc faulů. Co je na tom divného? Mužstvo, které za celý zápas skoro nepřejde přes polovinu může těžko kopat penaltu :-). To samozřejmě neznamená, to také nepřifilmují. Ale to dělají všichni.

3 0
možnosti
MP

Hezky a pravdivě napsaný komentář k zápasu R^. Já jsem před zápasem venčil na Letné psy, v triku a čepici v barvách Dukly, což u skupinky Sparťanů, mířících na zápas vyvolalo salvu smíchu. Říkal jsem si, aby se Vám smíchu dostalo i po zápase, hoši. No, nakonec jste vyhráli. Zaslouženě (viz statistika), ale - jak píšete - také se štěstím :-). Tak hezký týden.

0 0
možnosti
PH

P72e96t11r 10H57o54r65k26ý

22. 9. 2020 1:34

Děkuji za přání a přeji i Vám. Mimochodem, Dukla je mi sympatická svým herním projevem i tím, že si za ním stojí, ať se děje, co se děje. A jsem rád, že jsme k tomu konečně došli i na Letné....

1 0
možnosti
  • Počet článků 131
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 856x
Vypsat se ze všeho. Posadit se, popřemýšlet, zformulovat a psát,psát,psát!

Seznam rubrik