Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já si na rozdíl od Vás nemyslím, že řekl něco rasistického, vždyť má ve svém klubu spoluhráče podobné pleti, jako tým si Slávie sedí, proč by tato slova použil, vždyť by tím urazil i některé své parťáky.

Když jsem to psala, přemýšlela jsem, jaké slova vybrat, napsala jsem podobné pleti. My se ve škole učili, že v Africe žijí černoši, zajímalo by mě, co se učí děti dnes, zda je toto slovo přípustné, nebo zda se používá jiný ekvivalent.

Tak daleko to došlo a není to dobře. Vždyť u nás studovalo mnoho studentů z Afriky i Asie, nikdy jsme necítili žádné předsudky, nebo nenávist, dnes tomu je určitě také tak, je to vidět hlavně ve sportu, například můj oblíbený útočník Drogba, nikdy mě nezajímalo odkud je, ale jak hraje a jak dobře vystupuje, to je přece důležité, ne barva kůže, ale to jací jsme.V

4 0
možnosti
  • Počet článků 131
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 856x
Vypsat se ze všeho. Posadit se, popřemýšlet, zformulovat a psát,psát,psát!

Seznam rubrik