Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Viníci jsou dva. Pokrok a svoboda. Díky pokroku se ,,zmenšila" zeměkoule, a díky svobodě je, ač zdaleka ne pro každého, možnost po ní svobodně cestovat. I pro ten virus. A ten ani ,,železná opona" nezastaví.

1 0
možnosti
Foto

Ale kdepak. Jedině svoboda umí využít pokroku k poražení všech nemocí.

To jste asi nedomyslel.

0 0
možnosti

Hezky napsáno. Dokonce jste popsal jak se naplno projevilo veřejné mínění při vyhnání kuřáků z hospod. Taky v té době tleskali a volali bravo.

0 0
možnosti

Pekny clanek, karma samozrejme.

Ja ockovany jsem dvakrat, a to Sinovacem a Johnsonem, ale neplivu na lidi, co ockovani nejsou.

Je to cele vcelku zabavne, tedy bylo by, pokud to nebylo smutne. Po vyvinuti vakciny Pfeizer (nebo Moderna, je to jedno), CEO tvrdil, ze ma ucinnost 96% a ani se pri te lzi nezacervenal. Malem jsem smichy spadl ze zidle. Ale politici uz to vysvetli, ostatne od toho jsou od farma firem placeni :-)

Pak jsem chtel, aby mi byly protilatky uznany jako dukaz prodelani nemoci (mel jsem je, protoze jsem byl naockovan neuznavanym Sinovacem). Doktor mi vysvetlil, ze to neni mozne, protoze mne chrani papir s razitkem ze jsem naockovan a ne protilatky a ze mne naockuje. Tak jsem mu podekoval za vycerpavajici vysvetleni, ockovani mRNA rychlokvaskou (pry skvelou) odmitl a od te doby chodim k jinemu lekari, kdyz uz je to nutne.

0 0
možnosti

Ve Skandinávii stačí říct lidem, aby s příznaky jakékoli respirač. nemoci (dnes řádí víc RS virus než covid) zůstali doma, stačí pár dní až týden, pak už lidé nebývají infekční vůči druhým, pokud jim nedýchají přímo do obličeje, pokud si myjí ruce - aby druhý nesahal na kliku usoplenou od rýmy. Jak jednoduché, není to drahé, firmám v ČR se tohle nelíbí, na tom by si nevydělaly.

1 3
možnosti

Ano, skandinávské země daly osobní odpovědnost jednotl. občanům, pouze monitorují lokality, v nichž se endemicky (nikoli pandemicky) objevují ještě nové případy - zda to nemá dopad na nemocnice, ze samotných pozitivně otestovaných nevyšilují, protože drtivá většina z nich nemá ani příznaky nemoci, jen kontrolují situaci v ústavech, zda je tam celkově správná péče, hlavně kontrola jiných různých nemocí seniorů, většinová společnost žije celkem normálně, ale ani ti senioři v ústavech se neizolují, neobtěžují se nadbyteč. testováním, ovšem např. Dánsko rozhodlo o testování i bezpříznakového a očkovaného personálu - i očkovaný totiž přenáší nákazu, což je obrovský problém, dnes je větší problém s většinově naočkovanou populací, než s těmi uzdravenými po nemoci. Švédsko nepoužívá covid-pas ani roušky a není na tom hůře než Dánsko, které na měsíc obnovilo možnost užití covid-pasu, ale jen na měsíc, na zkoušku, pro některé lokality, kdyby to bylo potřeba. Nikoli drsná brutální očkovací kampaň. Dánsko a Norsko zrušily včas AstraZenecu, aby se lidé tolik nebáli vakcín, nyní pozastavily skandináv. země očkování i s Moderna u nejmladších, u ní zpozorovaly více zánětů srdce zvláště u mladších mužů. To se od ČR nedá očekávat, že by si všimla takovýchto věcí.

0 3
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

Jako jo - blog dobrý - akorát až po pasáž, kde autor píše že jak to bude možné skočí na jehlu - ach jo - otázka je jasná - proč nikdo nenese odpovědnost za následky očkování ??

SUKL přiznává 122 mrtvých po očkování - já myslím, že jim tam chybí minimálně nula ale i tak - když s manželkou půjdeme na očkování a ona mi umře - co pak ??

0 4
možnosti

Můžete si od slovutného

soudního epidemiologického znalce p.Prymuli nechat upracovat posudek, že úmrtí Vaší manželky mnělo přímou souvislost s očkováním po očkování a to je to co pak.....

Možná až budete číst, co k úmrtí Vaší ženy upracuje, tak si nebudete stačit protírat své oči zalité slzami a jen bolest ve Vašem srdci se ještě více prohloubí.....

0 0
možnosti
Foto

Šikovně napsáno. Ztotožňuji se s tím.

4 0
možnosti
  • Počet článků 131
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 856x
Vypsat se ze všeho. Posadit se, popřemýšlet, zformulovat a psát,psát,psát!

Seznam rubrik