Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Štvalo mne, když rodiče trvali na poctivém a kvalitním čištění zubů. Přiznám se, když jsem byla malá a nedohlíželi na mne, občas jsem to flákala. Jak jsem ráda, když po šestém křížku mám 28 zubů svých, z toho pouhý 1 plombovaný. Stejně nekompromisní jsem byla u dcery a ta ve svých 31 letech nemá zatím plombu ani jednu. Umím pochopit lidi, kteří mají v genech špatné zuby, nebo ty s "tetracyklinovými" - ti za to nemohou. Většinou se ale jedná o špatnou péči, čili nedůslednost rodičů a pak je volba buď dohnat to penězi, nebo vytrhnout.

0 0
možnosti
Foto

Mám krásný bílý zdravý zub. V krabičce. Občas k němu hovořím, aby se necítil opuštěně. Rostl šejdrem. Necítím se bez něj úplná, chci říct, že Vám rozumím. P.S.: A důchod mi taky nedali!!!

0 0
možnosti

I94v73a32n68a 56L45a39n84c85e

25. 3. 2022 23:34

Jo, zuby, kdyby nam tak narostly treti.

0 0
možnosti
Foto

To Vám nestačí, že dostanete jedny na zkoušku? Jak by k tomu přišli ti, kteří o své zuby pečují a ve čtyřiceti by jim začaly vypadávat? A našlo by se spousta těch, kteří by museli znovu na rovnátka. Hlasatelky by si musely vzít neschopenku a takhle by se toho našlo ještě více, ten nahoře to vymyslel dobře, jen to ošidil na kvalitě.;-) Možná naše děti geneticky upraví a porostou jim místo zubů šroubky a zubaři nebudou mít co jíst.

0 0
možnosti

J68i49ř69í 67K87o76z97á81k

25. 3. 2022 20:05

Krásně popsáno! Jediná výhoda, která u toho je, že ty, co tam už nejsou, ta aspoň nebolí!

0 0
možnosti

Skutekne?

Ja s tim teda zkusenosti nemam, ale manzelka si obcas stezuje ze ji boli zub ktery uz vic nez 10 let nema.

0 0
možnosti
  • Počet článků 131
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 856x
Vypsat se ze všeho. Posadit se, popřemýšlet, zformulovat a psát,psát,psát!

Seznam rubrik